svētdiena, 2010. gada 18. jūlijs

Finese receptes??

Īss stāsts, kā es nonācu pie idejas sākt savu blogu (jeb emuāru -īsti latviskā mēlē).
Pateicoties manai māmiņai un Vācijas periodam esmu jau no agras bērnibas/jaunības mācījusies saprast garšas un kulinārijas pamatus, kurus pilnveidoju šeit- Īrijā eksperimentejot un skatoties neskaitāmas TV pārraides. Man ir noveicies ar vīrieti, kurš nebaidās nogaršot manus eksperimentus, hehe. Bet nu - brīvība virtuvē ari nozīmē aizvien augošu riepiņu, bet nu- uz diētas neprotu sēdet- pārāk jau nu man patik labi paēst. Vienigais, ko esmu izmainijusi savos paradumos- pērku tikai 'light' majonēzi, sviestu un sieru!
Ideju par blogu radās pēc tam, kad vairākus mēnešus citīgi biju sekojusi dažādiem emuāriem tepat Īrijā. Pie reizes šeit ari būtu mana recepšu grāmata:))
Pēc dabas esmu slinka, tāpēc šajā blogā publicētās receptes būs pēc iespējas vienkāršas un visas sastāvdaļas, ceru, būs iespējams arī nopirkt Latvijā.
Jau iepriekš atvainojos par dažu mīkstinājumu trūkumu!

Nav komentāru: